Presentatie Algemene Ledenvergadering 2021: Roadmap 2045

Bijgewerkt op: 11 apr. 2021

Assalamoe 3alaikoem beste broeders en zusters,

Bij deze een belangrijk bericht aan al onze leden van het Islamitisch Cultureel Centrum Woerden.

Gisteren 04 april 2021 hebben wij een Algemene Ledenvergadering gehouden. Door de huidige Coronamaatregelen is de aanwezigheid beperkt gebleven. Niettemin zijn er een aantal belangrijke punten doorgesproken die wij met jullie willen delen.

Wij hebben tijdens de presentatie de jaarcijfers van het afgelopen jaar (2020) gepresenteerd en deze zijn voor alle leden dan ook op aanvraag beschikbaar. Neem daarvoor even contact op via info@iccw.nl.

Daarnaast hebben wij de Roadmap 2045 gepresenteerd. De Roadmap is een visiestuk voor de komende 25 jaar waarin vragen worden beantwoord over het maximaal gebruik maken van het gebouw en welke (toekomstige) stappen te nemen. Daarbij wordt ook gekeken naar zaken zoals inflatie en hoe dat tegen te gaan, verdere invulling van onderwijs en activiteiten (maximaliseren van gebruik beschikbare ruimte) en het 'leefbaar' houden van het gebouw.

Wij hebben tijdens de ALV (Algemene Ledenvergadering) gemerkt dat het als zware kost wordt ervaren en hebben daarom ook besloten om de presentatie van gisteren en de Roadmap 2045 (concept) direct met jullie te delen. Verzoek aan iedereen, die moeite heeft met het lezen van de stukken, de stukken door uw kinderen, familieleden etc. te laten lezen en de inhoud daarvan uit te laten leggen.

Alleen zo kunnen wij er zeker van zijn dat iedereen goed op het netvlies heeft wat de plannen van de komende jaren zijn. Mocht men toch behoefte hebben aan een persoonlijke uitleg, neem dan contact op via info@iccw.nl. Dat zullen wij een afspraak inplannen en het stuk samen met u doorlopen.

Presentatie Roadmap ALV 2021
.pdf
Download PDF • 800KB
Concept Roadmap ICCW 2045
.pdf
Download PDF • 1.85MB

Binnenkort zullen wij, net als bij het Snippergrondproject, middels formulieren vragen om uw akkoord voor het uitvoeren van de Roadmap 2045, waar het Onderhoudsproject kozijnen (Ramadanactie 2021) onderdeel van is. Meer informatie volgt hier nog over.

Stuur dit bericht zoveel mogelijk door a.u.b. Vergeet niet onze ouderen! Neem de tijd en leg hen het uit.

Baraka Allahoe Fiekoum, wa assalamoe alaikoem,

330 weergaven0 opmerkingen